Kirjasto on nyt myös näyttelytila

Suomen Koiramuseon kirjasto Espoon Lanttikadulla on nyt myös pienimuotoinen näyttelytila! Olemme hankkineet kirjastoon lasivitriineitä, joissa on tarkoitus esitellä Koiramuseon esineistöä ja vanhimpia kirja-aarteita. Kirjaston ja samoissa tiloissa toimivan Showlinkin seinillä tullaan näkemään myös Suomen Kennelsäätiön Koiramuseon omistamaa taidetta, vanhoja näyttelyjulisteita ja valokuvia.

Ensimmäisessä kirjastonäyttelyssämme vitriineissä on esillä muun muassa Pekka Ketosen muotoilemia pienoispatsaita sekä miniatyyrisiä, ainutlaatuisia puuveistoksia poronhoidosta ja porokoirien työskentelystä.

Suomen Koiramuseon kirjasto sijaitsee Showlinkin tiloissa Espoossa, osoitteessa Lanttikatu 2. Kirjoja ei lainata ulos, mutta kokoelmiin pääsee tutustumaan Showlinkin aukioloaikoina arkisin klo 9-16.30 (soita ovikelloa). Kirjaston poikkeavat aukioloajat löytyvät Showlinkin sivuilta: www.showlink.fi Tervetuloa tutustumaan!

Kirjaston laajaan valikoimaan pääset tutustumaan etukäteen tämän linkin kautta: https://koiramuseo.welib.fi/

Palaa uutisiin